بهترین مرکز درمان بواسیر

مرکز درمانی بیماری های نشمینگاه و درمان بواسیر

بهترین مرکز درمان بواسیر

مرکز درمانی بیماری های نشمینگاه و درمان بواسیر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
به اعتقاد این جماعت این کار باعث مداوای بیماری آنها خواهد شد. در صورتی که یک فرد سالم این عمل را انجام دهد احتمال مبتلا شدنش به بیماری بواسیر بسیار کاهش خواهد یافت. جشنواره ای به نام کیسایی وجود دارد که افراد بیمار برای درمان در آن فستیوال سالانه به این معبد مراجعه میکنند.

با گذر زمان هر جامعه ای سعی میکند که اعتقادات خود و اجدادش را حفظ کند.  چه بسا فراموش کردن و گذر از خیلی از اعتقادات که با عقل آدمی در تضاد است  نه تنها باعث از بین رفتن آن ملت نخواهد شد بلکه کاملا به پیشرفت هر چه  بیشتر آن جامعه کمک خواهد کرد. در کشور ژاپن نمونه ای از این اعتقادات عجیب که شاید در سایر فرهنگ ها مورد تمسخر قرارگیرد هنوز هم پا برجا است. معبد  کنیگامی یکی از معابد عجیب در ژاپن است که گروهی از مردم مذهبی در این  کشور اعتقاد دارند که  باعث درمان بواسیر یا هموروئید میگردد. بواسیر شایعترین بیماری مقعد است که احتمالا نیمی از انسان ها تا 50 سالگی به بواسیر دچار خواهند شد. در مرکز این معبد یک تخم مرغ سفید درخشان وجود  دارد که مراجعه کنندگان برای شفا پشتشان (مقعدشان) را به این تخم مرغ کرده و  دعایی میخوانند.


به اعتقاد این جماعت این کار باعث مداوای بیماری آنها  خواهد شد. در صورتی که یک فرد سالم این عمل را انجام دهد احتمال مبتلا شدنش به بیماری بواسیر بسیار کاهش خواهد یافت. جشنواره ای به نام کیسایی وجود  دارد که افراد بیمار برای درمان در آن فستیوال سالانه به این معبد مراجعه  میکنند. این فستیوال در سال 1988 به پایان رسید و دیگر ادامه نیافت تا  اینکه زوج ژاپنی دوباره این فستیوال درمانی بواسیر را احیا کردند. احتمالا  بدلیل افزایش میانگین سنی در ژاپن تعداد مبتلایان به بواسیر زیاد شده و درخواست ها هم برای درمان بواسیر افزایش یافته است. در جشنواره امسال حدود 70 نفر شرکت کرده اند که همگی آنها پشتشان را به این تخم مرغ عجیب کرده و دعا خواندند.

 منبع: www.aftabir.com

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • متین نصیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی